Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Conny - 7 juli 2009 20:24

Var på vippen att jag stack och handlade ett Wii idag. Tänkte på det redan på förmiddagen. Sedan i eftermiddags var jag, mamma och morfar ut till min kusin Jenny i Åsa och vad tror ni det första de säger är..Jo, att hela familjen var uppe till klockan 2 i natt och spelade och att det är såå roligt.


Var ännu mer beslutsam att cykla bort till Elgiganten när jag kom hem..Men så tog min "spara"-identitet över. Behöver jag verkligen en spelkonsol NU? Visst, det är roligt. Men hur mycket kommer jag egentligen att spela i sommar när man har heltidsjobb?


Så nä...Jag väntar. Egentligen har jag råd, får en bra lön (man tycker att det mesta är suveränt efter att ha gått på aktivitetsstöd).

Men vet också att det finns mycket annat jag vill lägga pengarna på...vill gärna resa bort ett par dagar i augusti-september, antingen här hemma eller en fotbollsresa till England. Sen vill jag gärna ta en vecka i solen lite senare i höst.


Får väl se vad det blir. Vore också skönt att kunna spara lite pengar för en gångs skull, slippa vara orolig för extrautgifter.

Av Conny - 7 juli 2009 10:27

Zingo, som jag satt hundvakt åt rätt mycket för några år sedan fick somna in igår.

En härlig hund, gladare jycke är nog svårt att hitta! Hoppas att hon har det bra nu.

Ovido - Quiz & Flashcards