Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Conny - 21 juli 2009 18:59

Olustkänslan jag skrev om för några dagar sedan var borta i måndags morse och hade ersatts av halsont..kanske var det kroppen kände på sig.

Är lite rosslig och så där, men ingen svininfluensa..hoppas jag :)



Tisdag idag, vilket betyder att det känns som om arbetsveckan är slut i och med att tidningen kommer ut imorrn. Det är den ju i och för sig inte, imorgon är det dags att börja planera och göra nästa veckas nummer.

Första veckan på vikariatet har varit hektisk, men hoppas att resultatet blir bra. Har i alla fall gjort mitt bästa och mer kan man ju inte göra. 


Nu ska jag laga mat och sen ta och städa hos fishisarna, de har väntat länge nu.. Det verkar i och för sig inte gå någon större nöd på dem, de ser pigga och glada ut (hur nu en glad firre ser ut...?). Hade ju två scalarer som dog för något halvår sedan, men de jag har kvar ser ut att må bra. Tror många städar sina akvarier lite för ofta, någon gång i månaden verkar vara rätt lagom i det jag har i alla fall.


Är nog rätt trött..höll nyss på att hälla salt i diskvattnet istället för i köttfärssåsen..Feber?


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards