Alla inlägg under november 2009

Av Conny - 27 november 2009 20:40

http://www.youtube.com/watch?v=WFulcDJDJEU

Man måste nog vara lite Ipswich-skadad för att tycka det här är kul. Men jag tycker alltså det är skoj. Speciellt när Keanes ögon börjar vandra runt i lokalen och han säger "who´s phooon is that, that is the second time it´s gone off".


Här är ett till klipp som inte är så kul..mer skrämmande. Vilka ögon vår psykopat till tränare har..ändå så är han lite cool på sätt och vis..Slår vad om att reportern pissade på sig.

http://www.youtube.com/watch?v=RkissZxl5hA

Av Conny - 20 november 2009 15:03

Som vanligt när jag väl fått ordning på bloggandet så kommer det något i vägen. Svininfluensa, till exempel. Ja, troligen är jag en av dem som haft denna upphypade influensa. Jag skriver troligen eftersom jag inte fått det konstaterat. Men jag var på en Halloween-fest där många blev sjuka och där dottern hos dem som bor där fått konstaterat att hon hade svininfluensa. Och måste ha varit något väldigt smittsamt eftersom så många blev sjuka.

Baconsjukan har hur som helst inte varit någon höjdare. Var rejält sjuk några dagar med 40 graders feber, illamående, muskelvärk, hosta och förkylning. Tröttheten och hostan hänger fortfarande i lite grann.

Men, men..är på bättringsvägen och ska även bättra mig med bloggandet. Watch this space!

Ovido - Quiz & Flashcards