Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Ett ljudisolerat rum

Av Conny - 15 september 2009 15:22

Har ni någon gång önskat er ett svart, tyst, ljudisolerat rum där man bara kan få skrika ut frustration, ledsamhet, ilska (eller vad man nu känner)?

Det önskar jag i alla fall att jag hade just nu. Skulle vilja supa mig full, skrika och slå sönder flaskor mot väggen. Säga otrevliga saker.


Det är så långt ifrån mitt vanliga jag man kan komma och just nu är jag lite trött på mitt vanliga jag. Låter väl jättekonstigt det jag skriver, men just nu bryr jag mig inte om det...






 
 
Lotta

Lotta

16 september 2009 08:34

Har du inget soprum dit du kan gå och sparka på kartonger? Så gjorde vi alltid på McD, jag lovar det hjälper!
Eller skaffa ett mantra! När vi jobbade i Trysil var vi alltid jätteglada och trevliga ute i restaurangen men så fort vi kom in i köket så var allt vi mummlade "jag hatar folk, jag hatar folk, jag hatar folk" Tro det eller ej men det hjälpte faktiskt också. Iaf mycket mer produktivt än att slå sönder flaskor som man ändå själv måste städa upp sen. ;)

http://elva-atta.blogspot.com

 
Anna Sandberg

Anna Sandberg

22 september 2009 15:49

Varför detta Conny? Det du skrev om ensamhet i ditt senaste inlägg, att alla känner sig ensamna stämmer verkligen bra.

Du behöver inte vara trött på ditt vanliga jag! Jag tycker du är bra! Och många många andra :)

http://varbergsflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Conny - 7 augusti 2015 16:01

Hittade precis ett intressant blogginlägg. ”Har du en olustig känsla? Då har du tänkt en olustig tanke”. Kanske är det så. Just nu känns det lite jobbigt. Och har en dålig känsla, som att något dåligt kommer att hända. Men försöker at...

Av Conny - 5 juli 2015 16:23

Två arbetsdagar kvar till semester och det är efterlängtat. Det händer mycket hela tiden. Inte alltid positiva saker. Ser ut som att det kommer att bli kallt och regnigt, i alla fall i början av semester. Vilken överraskning    Men vet ni vad? Ja...

Av Conny - 14 juni 2015 18:24

"You fall in love and you get hurt. You don't and the worst that can happen is you get lonely"  De finns där, men rädslorna ska inte vinna den här gången. Det känns som att det är något fint på gång. Ditt leende, ditt stora hjärta, din fina rygg,...

Av Conny - 4 juli 2013 17:33


    Blev en snabbvisit i den kungliga hufvudstaden tisdag-onsdag. Ett väldigt kort men välbehövligt avbrott från Varberg och lägenheten. En del tycker det är lite märkligt att jag reser iväg på egen hand, men jag tycker det är så skönt att kom...

Av Conny - 10 november 2012 09:53

Du är faktiskt 34 nu. Är det inte dags att slå sig till ro? Inte träffat någon än?Va? 34? Singel? Tack för upplysningarna. Jag behöver påminnas ibland, jag är inte alls fullt medveten om att jag lever utanför normen. Varför sitter jag här i kalli...

Ovido - Quiz & Flashcards