Alla inlägg den 16 september 2009

Av Conny - 16 september 2009 21:21

Har haft några dagar då jag inte varit på bästa humör, vilket gårdagens blogginlägg nog klargjorde. Har lyssnat på depplåtar och fått väldigt lite gjort. Det har blivit mycket musik av terapeuten Winnerbäck, för det är vad jag har behövt. Med hans musik så behöver man ingen terapeut :)


Men nu är det dags att rycka upp sig. Ska gå upp tidigt imorrn. Träna och sedan jobba på som bara den. Livet går vidare. Har en familj och vänner som mår bra och som jag älskar. Så länge man har det så har man egentligen inget att klaga på.


Även om man ändå måste få vara nere utan anledning ibland.



Av Conny - 16 september 2009 21:07

Moon glow
White light will bathe your pillow
Loneliness leaves no shadow
Where did you go?

Be cool now
Quietly up and leave you
Must I be your fool and lead you
How gracious we go

Love ends in a fire
Fire through the streets
Set them alive
Don't say your goodbyes
Say after me
I'll go my own way baby, yeah

It's a crying shame
To have only hopeless sorrow
To have no more days to borrow
The distance will grow

A new day
Out walking cold and endless
All to be stoned and painless
I'm lost in the snow

Love ends in a fire
Fire through the streets
Set them alive
Don't say your goodbyes
Say after me
I'll wish you well then baby, yeah

Raise to the ground
I'll burn you down
Before you go and break me

Burn like the sun
What has become
Of you and me


Bic Runga - Say after Me


Släppa taget helt och gå vidare..det är väl dags nu.

Jo, det är dags nu.

Ovido - Quiz & Flashcards