Alla inlägg den 24 november 2008

Av Conny - 24 november 2008 19:55

Har blivit masserad idag. Har aldrig tyckt om det speciellt mycket.

Och tycker fortfarande inte om det.

Men varför går du då på massage om du inte gillar det, tänker ni då.

Jo, för att min kollega Linda behövde fotohjälp till ett reportage, eller rättare sagt så behövde hon någon som ställde upp på bild.Och jag som ÄLSKAR att vara med på bild ställde givetvis upp.

Så det var enbart därför.

”På dig har man lite att jobba med Conny” sa massören till mig och det kan nog stämma. Jag spänner mina axlar och nacke väldigt mycket. Är väl nervöst lagd eller nåt. Och så sitter man ju några timmar framför datorn varje dag, både hemma och nu på tidningen.

Massören är för övrigt blind! Inte dåligt att bli en duktig massör med det funktionshindret. Eller ja, jag vet ju egentligen inte om han var duktig. Tycker nästan all massage (förutom av den mer privata, mysiga sorten) är en plåga.

Men det blev säkert en bra bild...

Ovido - Quiz & Flashcards