Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Conny - 29 juni 2009 09:40

Jag har nog aldrig tyckt om mig själv riktigt. Vet inte varför, har egentligen inte haft någon anledning att känna så. Har ofta fått höra att jag är snäll, en bra kompis, duktig på mitt jobb, men jag har ändå alltid tyckt att jag inte riktigt räcker till, att jag är lite sämre än alla andra. Alltid sett mina negativa sidor istället för de positiva.

För ja, jag börjar inse att de finns där. De positva alltså.

Försöker att jobba med mig själv. Ändra tankesätt.

Har ganska mycket jobb för tillfället och får ofta höra att jag är bra på det. Det värmer. Sedan gäller det ju att också lära sig att tycka om sig själv för den man ÄR, inte vad man gör eller presterar. Det blir nog en lite svårare nöt att knäcka, men känner ändå att det går framåt. Små, små steg.

Av Conny - 29 juni 2009 09:29

Sommarjobbet är fram till den 12:e..inte 22:a..

Så Suss, klart att jag kommer på ditt bröllop :)

Ovido - Quiz & Flashcards