Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Conny - 15 februari 2009 20:00

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Ja. Aldrig nån som hör av sig på natten ändå..eller det vet jag ju i och för sig inte :D

02. Vem såg dig senast naken?
Haha, det är hemligt.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Som nu, fast smalare ;)

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Som nu, fast smalare ;)

05. Hur var du på dagis?
Ganska sprallig och busig tror jag. Det var före jag blev blyg.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Hoppas jag är snäll och pålitlig.

07. Har du celluliter?
Nej.

08. Biter du på naglarna?
Periodvis. Men inte så mycket nu för tiden.

09. Har du något handikapp?
Tummen mitt i handen.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Already there. Haha..nä, det är jag inte.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Är inte troende.

12. Svär du?
Försöker undvika det, men visst händer det.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja, tyvärr..önskar jag kunde vara otrevlig, men det ligger inte för mig. Men jag är nog ganska tydlig med att jag inte är intresserad.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Hm..får ofta höra att jag är lite feminin :D Men jag är så straight som man kan bli :)

15. Tror du på utomjordningar?
Jo, det gör jag väl..borde ju finnas något mer liv i stora universum. Men jag tror inte att de är gröna :)

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Nåt med köttfärs. Man kan variera så mycket med olika kryddningar.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Nåt med svamp.

18. Har du blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Det har hänt, men inte generellt sett.

20. Har du kysst en polis?
Det vet jag inte. Men troligen inte :)

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, de har aldrig gjort mig nåt ont :p

22. Har du någonting att dölja?
Absolut ;)

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Har ingen.

24. Är du/har du varit gift?
Nej. Förlovad däremot.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Nää. Flickvännen menar ni? :) Ja då, det hade jag.

26. Kan du laga cyklar?
Nej, jag är dålig på sånt.

27. Kan du fixa med bilar?
Inte det heller.

29. Kan du baka bröd?
Ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Jajamen.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Baywatch kanske :D

Ovido - Quiz & Flashcards