Alla inlägg den 30 september 2008

Av Conny - 30 september 2008 11:49

Syrran har ett uttryck för en rejäl fylla – pruttfull.

Och pruttfull var vad jag var i lördags. Jimmy sa att jag hade dansat och sprungit omkring som en galning här hemma innan vi gick ner till krogen. Inte ett minne av det. Nåja. Jimmy var väl inte heller helt nykter.

Kommer ihåg att vi satt och kollade på mitt kära Ipswich göra en dålig match mot Crystal Palace (1-1). Sedan är det tomt fram till vi kommer ner till Padee´s där det första jag gör är att köpa sambucca. Jo, för dem behövde man ju.

Träffade på lite roliga människor, Pit, en gammal granne, en syster till en klasskompis, Lotta, Daniel, med flera. Lotta tyckte att vi hade varit väldigt lugna och det är ju bra att man inte gör bort sig allt för mycket även om man är riktigt full :-)

Av någon anledning hamnade jag i Veddige på ”efterfest” eller vad man nu ska kalla det och vi var väl i Veddige runt 5.

Mådde inte alltför gott i söndags. Nej, så här onyktert ska det inte bli på länge.

Åtminstone inte förrän till helgen ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards